Review: NYC producten

IMG_2590

Mijn zus heeft deze gekregen voor haar verjaardag dus ik vroeg haar als ik ze mocht reviewen voor mijn blog.

de eerst waar ik het over houd is de:

IMG_2596

appelicious lip balm natuurlijk van NYC. Het is de kleur 353 pink lady. Wat me beteen opvalt is de appeltje, hij is zo schattig!De geur van de product is zeker niks anders dan appels, maar ik vind zelf de geur van appels zeur en zoet tegerlijkertijd en ik hou daar niet van, maar dat is mijn mening( niet dat hij heel zeur is). De verpakking is heel leuk een soort lipstick vorm niet als de andere lippenbalsems zoals lipsmacker. Ik heb zelf hele gepigmenteerde lippen dus komt er geen kleur van af (ik swatch hem ook niet daar is mijn bruine huid ook te donker voor). ik geef deze product:**** omdat hij doet wat hij moet doen maar ik ben er zelf niet dol op. hij kost: 3 euro en is verkrijgbaar bij de kruidvat

IMG_2592

Nu is de mascara aan de beurdt. Hij heedt dus city curly. En heeft een curling brush, die je zeker al vaker hebt gezien bij andere merken. Hij is in de kleur carbon. De verpakking is schattig en heeft ook een leuk font! Ik heb hem op een oog gedaan om te zien wat de vershil is tussen zonder mascara en met. En boom dat is echt een mega verschiel zelf heb ik nog nooit zo’n gooie mascara gezien die maar 3 euro kost hij maakt je wimpers zo lang en mooi gekrulled en ik heb de NYC lengthening mascara maar deze doet het veel beter. Deze product krijgt: ***** sterren en ik raad hem echt zeker aan hij is geweldig!!!

greats kimparkje 😛

laat nog een comment achter wat je nog wilt dat ik review?

2 gedachtes over “Review: NYC producten

Geef een reactie

