Etos gezichtverzorging

Intro: Ik wil het dit keer hebben over mijn gezichts verzorging. Ik heb geen flauw idee als ik de enige ben die dat doet, maar ik werdt het aangeraden om te doen. Dus ik ben er begin dit jaar mee begonnen. Het is eigenlijk heel erg belangrijk om je gezicht schoon te houden want je hebt geen flauw idee hou vuil je gezicht kan zijn. Maar je kan ook gewoon je gezicht reinigen als je vindt dat je een vettig gezicht hebt. Van wat ik weet doen veel mensen hun gezich wassen met zeep. Nou klinkt dat niet zo erg maar dat is heel erg slecht voor je huid. Ik raad je aan om dat niet te doen. IMG_2408

Zelf wou ik gewoon een dagcreme en een reinigings middel die niet zo duur waren, want de meeste dagcremes zijn rond de 10 tot 15 euro. Wat het meeste voor kwam tijdens mijn onderzoek op internet was dat kruidvat en etos wel goed zouden zijn. Alleen was kruidvat blijkbaar moeilijk om uit te smeren en had een vreemd maar sterk geurtje die niet zo aantrekkelijk was, daarom besloot ik maar voor etos te gaan.

IMG_2427

Hier zie je de dagcreme: Hij hoordt je minder te laten glansen en je huid poriën te verkleinen. Hij is special voor een jonge huid. Zelf vind ik hem heel fijn een klein beetje gaat al een beetje is al genoeg. Ik vind ook de geur heel prettig heel fris. verdiendt : *****

IMG_2421

Dit product gebruik ik ook al heel lang en daarom is die all bijna op. Dit is de diepreinigende tonic. Hij voorkomt overmatige glans van de huid en reinigt de huid. Plus punt hij is effectief tegen puisjes. Deze krijgt van mij : ***** Deze kost geloof ik 4 euro. Maar je kan heel lang mee doen.

IMG_2425

Dit is de laatste product en is de die reinigende gel. Deze is sterker dan de tonic en reinigt tot diep in de poriën, deze zou ik niet gebruiken als je een gevoelige huid hebt. Deze product is mild voor je huid maar ik heb geen gevoelige huid maar werdt een beetje rood op mijn neus en wangen. Hier kan je ook heel lang mee doen en koste 4.87 en krijgt:**** een ster minder door dat hij mijn gezicht een beetje rode maakt.

laat alsjeblieft een comment achter als jij je gezicht reinigt of een dagcreme gebruikt en vergeet niet me te volgen of te liken.

kussies kim parkje 😛

2 gedachtes over “Etos gezichtverzorging

Geef een reactie

