DIT IS HEEL BELANGRIJK IN DE ZOMER!!!

ja, je hoort het goed wat ik nu ga zeggen is heel en echt heel belangrijk wanneer er hoge tempraturen zijn. Water! Nu denk je meschien je overdrijft weer eens kim. Maar nee, onze lichaam heeft veel water nodig en door het lekere warme weer (no een beetje te warme) gaan we zwetten en gaat veel van  onze vocht verdwenen door het zweten. En meschien herinner je wel wanneer je zo’n hoofdpijn kreeg en dat je tong zo droog werd toen je in de stad was maar geen geld had om een drankje  te kopen, en je was ook nog je fles thuis vergeten.  Ja ik weet het een fles pakt ook zo veel ruimte in beslag en als die leeg is heb ik er ook niks meer aan. IMG_2392

Deze fles van aqualicous is dan perfect voor jou! Deze fles is heel bezonder en wordt volgens mij echt een trend (ik heb all paar mensen er mee rond zien lopen en ze verkopen blijkbaar heel goed). Deze fles pakt ook bijna geen ruimte in beslag!!! Dat is toch geweldig. Dat komt omdat het flexible is, hij kan als plat als papier wanneer die leeg is en dan kan je hem zelfs vouwen zo dat die overal past. Elke keer als je een slok neemt pakt hij steeds minder volume in beslag en wordt hij steeds makelijker te vouwen of te rollen.IMG_2385

Hier zie je hem leeg en kan je hem dus gewoon rollen of vouwen zo dat hij in je hand tas of kluisje past. deze product kan ook staan als er water in zit dus dat is ook een plus punt! Ik heb deze gekocht in de vitamine winkel waar ze veel varianten hebben. Zelf hou ik helemaal niet van dieren print maar ik vond de kleuren op deze heel leuk dus ik besloot deze te nemen. Hij kost 4.95 euro maar ik heb pas gezien dat je het in het mint groen kan krijgen bij de etos voor 2.75 euro.

ik vind deze fles heel erg handig en ook vind ik alle flessen mooi ik geef deze product: ***** vijf steren

hier is nog de site

http://www.aqua-licious.nl/

please laat een comment achter en like en volg mijn blog 😛

Geef een reactie

