hier zijn de fotos

Ik had jullie dus beloofdt dat ik de fotos van de haarbanden zou plaatsen na dat ik heb uitgevonden hoe ik dat doe. Dus hier komen ze. De foto’s zijn niet zo mooi want ik moest ze buiten maken op een wit verkruikeld papier die steeds weg blies. Het was heel moeilijk maar ik heb de beste uit gekozen.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Alles dat ik heb ik gekocht was met korting.

PENTAX DIGITAL CAMERA    PENTAX DIGITAL CAMERA

Hier zie je alle drie de producten.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Dit is een haar ‘scrunchie’ zoals ze dat noemen in america.

het is een soort haar elastiekje maar eigenlijk beter voor je haar.

Dat herken je meschien wel wanneer je je elastiekje uit doet en er

nog haar aan vast zit. Maar het is ook gewoon schattig voor in je haar.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Hier zie je de haarband met studs. Zelf ben ik een fan van studs en ik

hoe ook heel erg van de kleur oranje, het is een beetje een neon oranje.

Hij is schattig en stoor tegenlijk.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Dit is de laatste product. Dit is de haarband met een beetje een tribal

print. Ik was eerst bang dat hij meschien te los zou zijn maar hij past op

iedereens hoofd.

alle producten zijn verkrijgbaar bij de  six,

de stikje scrunch was 1 euro

de studded strik was ook 1 euro

en de haarband was 2 euro

alle producten waren wel afgeprijsed met heel veel korting

Geef een reactie

