shopblog

Eigenlijk was ik van plan een fles te kopen voor school. Ik vergeet echt heel vaak mijn bekker en zelfs soms mijn eten  mee naar school te nemen, daarom wou ik een rezerve voor in mijn kluisje. Maar toen ik in de stad was liep ik langs de six 🙂 en ze hadden weer eens korting. Ik keek een beetje rond en belandde bij de haar spullies en zag eeen super schattige haar band met een strikje. Zo schattig en ook nog zo goedkoop. En de andere spulletjes waren ook nog goedkoop. Dus ik heb in plaats van de bekker die dingen veel schattigere dingen gekocht. ik heb fotos gemaakt maar weet niet hoe ze op internet krijg om daarna op mijn blog een link er naar toe te sturen? jammer maar dan moetje nog heel wat langer wachten. 😦

Een gedachte over “shopblog

Geef een reactie

